.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار رئیس قوه قضائیه با دانشجویان اردبیل/
آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.
آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه تعداد زیادی از دانشجویان پشت درها هستند، گفت: دانشجویانی که سرپا ایستاده‌اند عذرخواهی ما را بپذیرند.

 

‌‌در ابتدای این مراسم ‌یکی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی پشت تریبون رفت و از رئیس قوه قضائیه خواست در مورد عزل وزیر قبلی جهاد کشاورزی شفاف‌سازی کنند و آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟

 

از اینکه جلوی گسترده‌تر شدن ابعاد فساد در ورود نهاده‌های دامی در دولت فعلی را گرفتید متشکرم. چه ارتباطی بین عزل وزیر قبلی جهاد کشاورزی و واردات نهاده‌های دامی وجود داشت؟ آیا پای وزیر معزول در این فساد گیر است؟

 

گاهی برای ریشه‌کن کردن فساد باید سراغ ریش سفیدان این عرصه رفت. برخی تسهیل‌گر فساد اطرافیان خود می‌شوند. مبارزه ساختاری با فساد و خشکاندن ریشه‌های آن واجب است، ممنون که از تخلف و فساد فرزندان معاون اول خودتان هم نگذشتید.

 

گمان نمی‌کردیم از بین تعداد زیاد دانشگاه‌های مرکز دانشگاه محقق اردبیلی را برای حضور در روز دانشجو انتخاب کنید. خوشحالیم یک نفر از مرکزگرایی و تبعیض دست برداشت و عدالت را رعایت کرد.

 

داماد یکی از وزرای دولت قبل در زمره متهمان پرونده پتروشیمی گیت بود و اکنون در بلاد کفر با لباس نامتعارف عکس منتشر می‌کند.

 

‌یک دانشجو ‌از فرآیند جذب معلم و مافیای کنکور از رئیس قوه قضائیه مطالبه‌گری کرد که عملکرد دولت چقدر در راستای مبارزه با مافیای کنکور موفق بوده است؟.

 

‌یک دانشجو از مسئولانی که قول داده‌اند اما عمل نکرده‌اند انتقاد کرد و گفت:‌ در زمان احداث کارخانه فولاد اردبیل آثار باستانی کشف شد، مسئولین قول مسقف کردن محل را دادند اما دو سال می‌گذرد و اتفاقی نیفتاده است.‌برخی مسئولین هویت و فرهنگ ما را کم اهمیت شمرده‌اند؛ چگونه به آن‌ها اعتماد کنیم؟ کارخانه فولاد اردبیل یکی از مهم‌ترین تهدیدکننده‌های منطقه است.

 

 دیگر دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی نیز خطاب به رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امیدواریم حضور شما در جمع دانشجویان استان اردبیل الگویی برای سایر مسئولین باشد، گفت: آینده شغلی بعد از فارغ التحصیلی یکی از نگرانی‌های جوانان است. چرا سرمایه‌های ملی و انسانی ما باید بعد از فارغ التحصیلی به فکر مهاجرت به ساید کشورها باشند. آقای اژه‌ای نماینده ما جوانان در بین روسای دو قوه دیگر باشید؛ همیشه می‌گویند از کالای ایرانی حمایت کنید اما یکبار کسی نگفته از خریدار ایرانی هم حمایت شود.اکثر کارخانه‌جات صنعتی حمایت ویژه دارند برای فروش ویژه محصولاتشان دارند اما برایشان کیفیت محصول مهم نیست چون می‌دانند که کسی از خریداران ایرانی حمایت نمی‌کند.یک خوردور خریده‌ایم و هر هفته مهمان شرکت برای تعمیر خودرو هستیم.

 

 تظلم‌خواهی یک دانشجو در برابر رئیس عدلیه

 

خرید و فروش صندلی‌های دانشگاه چرا هر سال پررنگ‌تر از سال قبل می‌شود؟

 

انتقاد صریح از کتمان  برخی تخلفات از سوی مسئولین و دادرسی غیرشفاف

 

‌دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی: سالن‌های زیبایی زیرزمینی با به خطر انداختن جان مردم در حال کسب درآمد هستند. چرا شاهد کاهش این سالن‌ها نیستیم و به صورت قارچ‌گونه در حال افزایش هستند؟/ تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.